Reklameteam doet RAI
04-09-2007 (10:26) - Bureaus
Zichtbaar geïnspireerde RAI-bezoekers die via een e-mail communiceren met het thuisfront over hun ervaringen in de RAI en Amsterdam. Dat is het nieuwe advertentieconcept waarmee Amsterdam RAI zich najaar 2007 aan de nationale en internationale markt presenteert. De campagne geeft concreet invulling aan de RAI-belofte ‘Inspiring People’. De campagne geeft invulling aan de hoogste ambitie van Amsterdam RAI om mensen te inspireren.‘Primair hebben we de campagne ontwikkeld om Amsterdam RAI te profileren als convention centre naar onze 5 belangrijkste b-to-b doelgroepen. We willen met deze campagne laten zien wat een bezoek aan Amsterdam RAI met mensen doet. Daarmee gaan we een stap verder dan de gebruikelijke productgeoriënteerde communicatie en verbeelden we waar onze pay off Inspiring People voor staat’, aldus corporate communicatiemanager Johan Tensen. Naast advertenties, billboards en posters zijn ook korte stop-motionfilmpjes gemaakt, die worden vertoond op RAI Live!, het innovatieve narrowcastingmedium in de RAI. Het concept is ontwikkeld door het Reklameteam.