‘Saatchi’ organiseert eerste commerciële Hang-out Google +

14-11-2011 (08:58) - Bureaus

Op woensdag 9 november organiseerde Saatchi & Saatchi | Leo Burnett Nederland in samenwerking met KroesKontrol de allereerste commerciële Hang-out van Nederland. Op de Fiat Google+ pagina kregen volgers van de Fiat pagina de unieke mogelijkheid om via hun webcam live in gesprek te gaan met Roberto Giolito, de ontwerper van de nieuwe Fiat Panda.   

Een Hang-out is een virtuele ruimte op Google+, de sociale netwerksite van Google. In de Hang-out kun je met vrienden chatten en video’s delen via de webcam. Roberto Giolito werd in Italië gefilmd met een iPad zodat de volgers van de Fiat Google+ pagina live in de Hang-out vragen aan hem konden stellen. Tevens waren de volgers getuige van exclusieve beelden van de nieuwe Fiat Panda.  

Op maandag 7 november maakte Fiat als eerste automerk haar entree op de sociale netwerk site Google+. Met de eerste bedrijfspagina op Google+ geeft Fiat invulling aan haar positie als innovatief en vooruitstrevend automerk. De Fiat Google+ pagina staat de eerste maand volledig in het teken van de nieuwe Fiat Panda die begin 2012 op de markt komt.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch