Saatchi veilt Cannes Leeuw
28-06-2007 (11:10) - Bureaus
Saatchi & Saatchi won vorige week een Zilveren Leeuw voor de campagne 'Kleingeld, groot verschil' voor Cordaid Mensen in Nood. Het bureau wil de stichting niet alleen steunen in hun communicatie, maar ook financieel een steuntje in de rug geven en zal daarom de Leeuw veilen via een internetveiling. Iedereen kan vanaf komende donderdag meebieden tot woensdag 4 juli 12.00 uur. De opbrengsten gaan naar Cordaid Mensen in Nood.In de winnende campagne zette Cordaid Mensen in Nood de alledaagse aankopen in perspectief om een duidelijke boodschap over te brengen. De noodhulp die je met een paar euro kunt geven, betekent voor mensen in noodsituaties soms letterlijk en figuurlijk een verschil tussen leven en dood. Saachi & Saatchi is verantwoordelijk voor het concept en de creatie van de campagne. Het free publicity PR-traject was in handen van Linden & Barbosa.