Samenwerking MWM2 en WDM

13-07-2011 (07:55) - Bureaus

Consumer Insight specialist WDM en onderzoeksbureau MWM2 bundelen hun krachten rondom www.onlinepanel.nl. Onlinepanel.nl is een marktonderzoekspanel: Deelnemers aan dit panel krijgen geen commerciële boodschappen per post, email of telefoon; zij worden alleen voor marktonderzoek benaderd. 

WDM beschikt over diepgaande landelijke consumenteninformatie voor het analyseren, lokaliseren en bereiken van de juiste doelgroepconsumenten. MWM2 is gespecialiseerd in marktonderzoek en heeft high end technologie ontwikkeld voor researchpanels- en communities. De GeoMarktprofiel consumenteninformatie van WDM zal gebruikt worden voor het beter pre-targetten van doelgroepen voor onderzoek en voor het schetsen van een beter beeld van respondenten aan de opdrachtgevers van MWM2. WDM heeft door de samenwerking met MWM2 een betrouwbare en kundige partner voor het aanbieden van diverse marktonderzoekoplossingen aan klanten van WDM.

Beide bureaus werkten eerder samen voor een aantal andere opdrachtgevers waaronder Electrabel Nederland en ANBO in projecten waar additionele consumenteninformatie aan marktonderzoeksgegevens gekoppeld werd. Deze succesvolle ervaring heeft beide bureaus doen besluiten tot de nauwere samenwerking, rondom onlinepanel.nl
 


Media

Marketing

Economisch