Samenzwering in bureauwereld

13-07-2007 (10:53) - Bureaus

Charly Heusschen en Norbert Pollemans zijn in Amsterdam het internationaal georiënteerde bureau Conspiracy gestart. Ze brengen merken en creatieven op vernieuwende wijze bij elkaar. Als kwaliteitslabel voor merkoplossingen ontwikkelt en produceert Conspiracy geïntegreerde ideeën in samenwerking met een internationaal netwerk van onafhankelijke creatieven. Creatief werk wordt toegankelijk gemaakt met een innovatieve online databank.

Conspiracy is een netwerkorganisatie met een compacte vaste kern die, waar nodig, eigen expertise aanvult met onafhankelijk creatief talent. Daarom biedt Conspiracy verfrissende creativiteit, voorkomt onnodige overhead en geeft merken de voordelen van een schaalbaar bureau. Momenteel werkt Conspiracy voor O’Neill Europe, Ubisoft, Mia Media, de Reddingsbrigade, Swatch en 4Media.

Charly (foto) was tot voor kort client services director bij ON, het club- en bar televisienetwerk van Heineken en KPN.  Daarvoor werkte hij bij Trefpunt en Young & Rubicam in Amsterdam, Barcelona en Lissabon.
Norbert was Europees PR- & Mediamanager bij O’Neill en heeft een uitgebreide ervaring met innovatieve marketing en communicatie. Daarvoor heeft hij verschillende internationale marketing functies vervuld bij O’Neill en Leaf Benelux. Charly en Norbert werkten onder andere voor Heineken, O’Neill, Danone, Telefonica, Puma, Nationale Nederlanden, Sony Playstation, KLM en Telefonica.

Media

Marketing

Economisch