Sanoma kiest voor Carat

15-07-2009 (00:00) - Bureaus

Sanoma Uitgevers heeft per 1 juli Carat uitgekozen als nieuw mediabureau. De uitgever meent dat met de verlegde focus naar online en crossmediaal, ook haar rol als adverteerder is gewijzigd. Dit jaar is daarom begonnen met een centralisatie van de media-activiteiten van de Sanoma-merken.

In april werd een pitch uitgeschreven onder zeven bureaus. Carat sprong er volgens Sanoma op creatief en digitaal vlak het meeste uit. ‘Carat heeft de case slim opgelost, met onder meer een verrassende benadering van PR’, licht Dolly van den Akker, director corporate & sales communications, toe.

Met de start van deze samenwerking is een einde gekomen aan de jarenlange constructieve en succesvolle samenwerking tussen Sanoma en Starcom. Het mediabedrijf ziet haar nieuwe partner als een ‘uitstekende businesspartner die uitblinkt in crossmediaal denken. Het bureau zal het hele mediatraject, van strategie tot implementatie, gaan verzorgen.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch