Selmore gaat Vrij Uit

24-12-2008 (10:25) - Bureaus

Reisorganisatie Vrij Uit is vandaag gestart met de campagne 'Het Vrij Uit Zomervakantie Alarm' om de markt te wijzen op het belang van het vroegtijdig boeken van de zomervakantie. Consumenten krijgen in december en januari tot wel 30 procent vroegboekkorting, als zij in deze periode hun vakantie voor de zomer van 2009 boeken. Dit prijsvoordeel is in tijden van financiële crisis natuurlijk mooi meegenomen voor de consument. De campagne is een vervolg op de succesvolle 'Vrij Uit Wintersport Alarm'-campagne die afgelopen zomer werd gelanceerd. Ook dit keer is er op ludieke wijze invulling gegeven aan de zomer-winter tegenstelling.

Het 'Vrij Uit Zomervakantie Alarm' is de komende weken te horen op de radio in de vorm van een Spaanse zanger die alarm slaat, gecombineerd met een voice-over die oproept nu te boeken, om in aanmerking te komen voor de mooiste plekjes en de vroegboekkorting. Daarnaast is de campagne te zien in diverse bladen en printuitingen, waarbij een 'goodlooking' strandwacht een nietsvermoedende wintersporter waarschuwt. Om het alarm kracht bij te zetten, rijden de komende periode in heel Nederland auto's rond die het 'Vrij Uit Zomervakantie Alarm' luidkeels laten afgaan in combinatie met promotieteams die mensen aanspreken op het boeken van de vakantie. Ook op het internet is het 'Vrij Uit Zomervakantie Alarm' niet te missen, doordat er een grootscheepse bannercampagne van start is gegaan. De campagne is gemaakt door reclamebureau Selmore.

Media

Marketing

Economisch