Sesame Workshop vraagt Linden & Barbosa

20-07-2011 (09:28) - Bureaus

Sesame Workshop, de non-profit organisatie achter het merk Sesamstraat, heeft Marketing PR bureau Linden & Barbosa aangesteld voor de promotie van 35 jaar Sesamstraat in Nederland. De Marketing PR activiteiten worden uitgevoerd in nauwe samenwerking met Sesamstraat partners in Nederland. De viering wordt afgetrapt met een reuzen verjaardagskaart voor de bewoners van Sesamstraat.

Onder het toeziend oog van Elmo, Tommie, Bert en Ernie gaan kindjes de kaart als eerste ondertekenen en op de foto met de Sesamstraat personages. De reuzen verjaardagskaart gaat vervolgens ‘on tour’ en kan door alle Sesamstraat fans uit het hele land ondertekend worden. In de loop van het jaar worden Sesamstraat fans opgeroepen om mee te doen aan diverse feestactiviteiten. Zo kunnen creatieve geesten een nieuwe plek in Sesamstraat ontwerpen, een nieuw lied schrijven voor Pino en een nieuwe outfit ontwerpen voor de personages.
 


Media

Marketing

Economisch