Site Zwitsal door Lost Boys ontwikkeld
04-11-2009 (09:55) - Bureaus
LBi Lost Boys heeft voor Zwitsal de nieuwe website ontwikkeld. Op de vernieuwde Zwitsal.nl staan de expertise van Zwitsal én de expertise van moeders centraal. Echte mama’s geven je een kijkje in hun leven en delen hun ervaringen, tips, twijfels en tricks. Lost Boys ontwikkelde voor Zwitsal.nl het concept en de online strategie.
Van bijna mama’s tot mama’s met een kleuter: in acht korte filmpjes krijg je de mogelijkheid om even met ze mee te kijken. Bijvoorbeeld bij het in bad doen van hun kleintje, bij het naar buiten gaan en bij het naar bed brengen. Twijfels, vragen, trots, keuzes en oplossingen: op Zwitsal.nl vertellen zij hun eerlijke verhaal. Op de website lanceert Zwitsal het online platform ‘Kijk hoe het zit’. Een plek met heldere informatie, waar ouders met al hun verzorgingsvragen terecht kunnen. Specifieke vragen kun je rechtstreeks stellen aan één van de deskundigen van Zwitsal. Daarnaast word je uitgenodigd om je mening te delen op de website volgensmama.nl. Een selectie uit de meningen is weer te zien op de website.
Met de nieuwe website wil Zwitsal haar kennis en expertise op het gebied van (baby)huidverzorging delen. Op een heldere, oprechte manier. Zwitsal weet immers als geen ander hoe het voelt om ouder te zijn.
Bureau: LBi Lost Boys
Strategie: Stijn Bokhove, Alain Dujardin
Creatie: Alain Dujardin, Patrick Plaggenborg, Rob Sens, Nynke de Groot, Revi Körnmann
Account: Patrick Boom, Irene le Roy
Productiemaatschappij: Corrino Films
Regie en camera: Pim Hawinkels
Verantwoordelijk bij klant: Wienke Gelink, Amal Kamar, Marjolein Boogers, Jacobien Meijering