Speednetwerken met Lime C
26-10-2007 (10:32) - Bureaus
Nadat er drastisch is gekapt rondom de villa van communicatie-, tekst- & reclamebureau lime C, heeft het bureau deze drastische ingreep tot een positieve actie omgevormd. Alle het groen is weg en hun horizon is letterlijk verbreed. Tijd voor een kennismaking met lokale bedrijven. Al een tijd lang speelde bij lime C de vraag waarom ze eigenlijk niet meer contact legden met lokale ondernemers. Zegt het feit dat lokale bedrijven niet optimaal richting elkaar communiceren iets over de kwaliteit van de werkzaamheden? Is die drukker in het zuiden des lands nu echt zo uniek en waarom reizen we twee uur om te brainstormen met een klant die hetzelfde profiel heeft als de buurman?Een lokaal netwerk verhoogt de effectiviteit en het werkplezier. De tijd niet weg zien tikken in de file, maar wandelend naar een bespreking. Geen reis- of verzendkosten en meer service.Samenwerken met klanten en leveranciers uit hetzelfde dorp levert een boel gemak op. Ook door de vermindering van communicatieproblemen. Zoals bekend ontstaan misverstanden vaak door verkeerd verwachtingenmanagement. En nog concreet door gebrek aan direct contact van zender en ontvanger. Bij mailverkeer is er geen zicht op bijvoorbeeld mimiek of tembre. Een uitglijder in de vorm van een misplaatste verwachting, ongelezen mail met belangrijke informatie of onbegrepen grap is zo gemaakt. Lime C grijpt de drastische veranderingen buiten de villa aan als kans om op 29 november om 12.00 uur een unieke speed-netwerksessie te organiseren voor directieleden en medewerkers marketing&communicatie van bedrijven te Bunnik. Kijk voor meer info op de site