Staatsloterij naar Doom & Dickson

24-07-2007 (11:02) - Bureaus

De Nederlandse Staatsloterij maakt vandaag bekend dat zij Doom & Dickson heeft gekozen als het nieuwe bureau voor het merk Staatsloterij. De keuze voor Doom & Dickson vloeit voort uit een door Scan Management Consultants begeleide bureau-oriëntatie die in maart van dit jaar werd opgestart. In de shortlistfase heeft de Nederlandse Staatsloterij zich - naast Doom & Dickson - georiënteerd op N=5 en FHV BBDO. Op voorspraak van ‘hoofdaannemer’ Doom & Dickson neemt Ogilvy de ontwikkeling van alle below-the-line activiteiten ten behoeve van Staatsloterij voor zijn rekening. Met de keuze voor Ogilvy, waar de Nederlandse Staatsloterij in juni 2006 de above- en de below-the-line activiteiten ten behoeve van het merk Dayzers onderbracht, brengt de Nederlandse Staatsloterij al haar tactische communicatieactiviteiten in één hand. De samenwerking tussen de Nederlandse Staatsloterij en de betrokken bureaus gaat officieel per 1 januari 2008 van start.

Media

Marketing

Economisch