Stone Twins maken ADCN Jaarboek

23-09-2008 (09:55) - Bureaus

The Stone Twins - Declan en Garech Stone - zijn verantwoordelijk voor het creatieve concept van het ADCN Reclame Jaarboek. Het duo doet de grenzen tussen reclame en ontwerp vervagen en is onlangs weer herenigd na afzonderlijke aanstellingen bij BBH New York en 180 Amsterdam. The Stone Twins geeft gezicht aan organisaties, bedrijven, merken en realiseerden campagnes voor Levi's, adidas en Sony. Ze zijn meerdere malen onderscheiden door de D&AD en hun bureau werd het meest genomineerd bij de eerste editie van de Nederlandse Designprijzen. In 2004 ontvingen zij voor hun boek Logo R.I.P. van de ADCN een Zilveren Lamp. Sindsdien publiceren zij regelmatig kritieken en essays in Communicatie en in internationale designbladen als Eye. Daarnaast treden zij op als gastdocenten op de Miami Ad School Amsterdam en NCAD Dublin. Het concept voor het Jaarboek van dit jaar is simpel en toch heel provocerend... The Stone Twins hebben in elk boek met een kogel uit een groot kaliber geweer letterlijk een gat geschoten. De Koninklijke Landmacht was erg blij met de uitnodiging om de ADCN-jaarboeken als schietschijf te gebruiken. Honderden schietrondes en veel munitie verder is het eindresultaat een serie boeken met een uniek kogelgat erin.

Media

Marketing

Economisch