SURFnet en One Shoe worden wakker

21-11-2008 (10:01) - Bureaus

SURFnet is gestart met de campagne 'Hé! Word eens wakker'. Deze campagne moet mensen wakkerschudden en wijzen op de vernieuwende dienst van SURFnet: SURFgroepen. Voor SURFnet heeft One Shoe communicatie een vrouwelijk 3D-animatiemodel ontwikkeld. Het model zal de komende jaren SURFnet vertegenwoordigen in communicatie-uitingen. Het 3D-model is vanaf nu te bewonderen op de actiewebsite wordeenswakker.nl. SURFnet benaderde het Utrechtse marketing- en communicatiebureau One Shoe voor het bedenken en realiseren van een serie spraakmakende campagnes. 'Hé! Word eens wakker!' is de eerste crossmediale campagne waarin het 3D-model een rol speelt. Naast de website zijn er veel above en below the line activiteiten gepland. Onlangs werd de campagne succesvol gelanceerd op de hogeschool in Diemen. Hierbij werd koffie geserveerd in 'Hé! word eens wakker-mokken' door real-life modellen en werd de 3D-animatie vertoond.

SURFgroepen maakt het mogelijk om op zowel nationaal als internationaal niveau effectief en snel samen te werken en online informatie te delen. De dienst biedt haar gebruikers uit het hoger onderwijs en onderzoek een ongekende vrijheid wat betreft het delen van databestanden, waarbij alles via het veilige glasvezelnetwerk van SURFnet gaat. Om te communiceren biedt SURFgroepen zelfs een online videoconferentieruimte. Dit maakt het mogelijk om met gebruikers aan de andere kant van de wereld te communiceren.

Media

Marketing

Economisch