TBWA maakt Eredivisie-spot

28-07-2009 (09:44) - Bureaus

Vrijdag 24 juli, precies één week voorafgaand aan de aftrap van het nieuwe Eredivisie seizoen, startte een nieuwe nationale reclamecampagne van voetbalzender Eredivisie Live. In de campagne zijn een groot aantal Eredivisievoetballers te zien die 'het hebben'.

Vele gezichten uit de Eredivisie werken mee aan de nieuwe campagne: 16 spelers en twee hoofdtrainers maken hun opwachting. Te zien zijn onder anderen Kenneth Perez, Ibrahim Afellay, Stijn Schaars, Mario Been, Luis Suarez en Gerald Sibon. Ook bondscoach Bert van Marwijk zal niet ontbreken. De campagne zal zijn weg vinden op TV, radio, print en online.

Het concept is ontwikkeld door TBWA\Brand Experience Company. De nieuwe TV-commercial werd geregisseerd door Johan Kramer. Hij regisseerde eerder onder meer ook een grote voetbalcampagne voor Adidas en maakte de vermaarde documentaire The Other Final (2002). Hierin speelden de twee laagst geklasseerde landen van de FIFA wereldranglijst, Bhutan en Montserrat, hun eigen 'finale'.


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch