TBWA steekt Holland Casino in nieuwe jas
14-08-2009 (08:46) - Bureaus
Holland Casino start met een nieuwe campagne en pay-off. Alle reclame-uitingen van ’s lands enige, legale aanbieder van casinospelen, zullen voortaan eindigen met ‘Het gebeurt alleen bij Holland Casino’. De eerste actie binnen de campagne is de Dinner Jackpot. Deze wordt in augustus onder meer ondersteund met een interactieve film op YouTube.
De nieuwe pay-off ‘Het gebeurt alleen bij Holland Casino’ sluit aan op de nieuwe campagne, waarin Holland Casino sterk de nadruk legt op emotie, spanning en beleving in het echte casino. Holland Casino is dé plek voor een spannende avond uit. Veel aandacht zal worden besteed aan de hoge kwaliteit van o.a. het spelaanbod en aanbod op het gebied van food & beverage, entertainment en arrangementen.
Jan Paul van Heemskerck van Beest, directeur marketing Holland Casino: ‘Voor de nieuwe campagne zijn we met TBWA op zoek gegaan naar een nieuwe stijl. We zijn op basis van een aantal uitgangspunten begonnen. Onder meer de ontwikkelingen in de (internationale) markt, hoe kunnen we de emotie bij de gast blijven prikkelen? Waarom komen ze bij Holland Casino? Wat moeten we doen om mensen nieuwsgierig te maken? De nieuwe campagne is ons antwoord op die vragen.’
Deze maand start de nieuwe campagne met de actie Dinner Jackpot. Dinner Jackpot is een eerste voorbeeld in relatie tot de nieuwe pay-off. In welk restaurant word je ineens betrokken in een jackpottrekking waarbij je je gehele diner kunt winnen? Dat gebeurt alleen bij Holland Casino.
Ter ondersteuning van de Dinner Jackpot actie wordt gebruik gemaakt van de interactieve mogelijkheden van YouTube om kijkers de sfeer van een avond bij Holland Casino te laten proeven. De kijker zit op de stoel van een man die een date heeft. Tijdens de date komt hij diverse dilemma’s tegen. Via de keuzebuttons neemt het script een eigen maar vooral verrassende wending. De film is hier te bekijken.