TCC wint Goodyear-account
10-07-2007 (10:04) - Bureaus
Na een uitgebreide competitie onder verschillende bureaus, heeft Goodyear Tyre Europe besloten al haar ‘below-the-line’ activiteiten binnen Europa onder te brengen bij The Communication Company (TCC). Het account bestrijkt alle strategische business units; bestaande uit Consumer, Trucks, Farm en Earth Moving.Hans Vrijsen, Marketing Director Goodyear EU & EEMEA: “Eigenlijk zijn de geselecteerde bureaus heel vrij gelaten in hun presentatie. Drie punten waren belangrijk. Allereerst hun creativiteit. Ook al moet het uiteindelijke 'below-the-line' werk coherent zijn aan onze 'above-the-line' activiteiten, waren we wel erg benieuwd naar de eigen initiatieven van elk bureau. Daarnaast waren financiële zaken van belang, maar uiteindelijk moesten we van één ding echt zeker zijn: chemie.”
“Alle betrokken bureaus hebben het uiterste gegeven. Maar TCC wist op alle gebieden indruk te maken”, zegt Vrijsen. “Na een bezoek aan het bureau en de daarbij horende mensen, waren we overtuigd.” Cees Faes, CEO van The Communication Company, “We zijn ontzettend trots dat we deze pitch gewonnen hebben. Goodyear is één van ‘s werelds sterkste en best onderhouden merken, sterk gepositioneerd op het gebied van veiligheid en innovatie. We zijn erg blij vanaf nu deel uit te maken van dit extreem dynamische merk.”