Telegraaf daagt bureaus uit
09-04-2008 (10:27) - Bureaus
Tijdens het EK voetbal 2008 organiseert De Telegraaf een bijzondere inhaakwedstrijd. Onafhankelijk onderzoek zal vervolgens tijdens het EK uitwijzen wat de beste inhaker in De Telegraaf is. Adverteerders die deelnemen, krijgen kosteloos inzicht in het effect van hun inhaakadvertentie. Op basis van Reclame Reactie Onderzoek krijgen adverteerders feedback op de effectiviteit van hun uiting en de waardering van De Telegraaf-lezers voor de manier van inhaken. “We investeren - op een transparante manier - in kennis voor zowel onszelf als voor onze adverteerders. Beide partijen zijn immers gebaat bij nog betere prestaties van inhakers en advertenties in het algemeen”, aldus Herman Bos, Marketing Director van De Telegraaf.Het bereik van De Telegraaf is nóg hoger bij grote gebeurtenissen en ervaring uit het verleden leert dat ‘wakker’ adverteren zorgt voor extra reclamebereik. Advertenties die inhaken op de actualiteit worden vaker bekeken, vaker herkend en hoger gewaardeerd dan gewone advertenties. Het EK voetbal is bij uitstek een actuele gebeurtenis waarbij adverteerders met hun merken kunnen meeliften op de betrokkenheid van de consument. Uiteraard zijn er prijzen te winnen: De beste inhaker wint het ‘hart’ van de uitslagadvertentie op 9 juli ter waarde van bijna € 17.000,-. Iedere adverteerder die meedoet aan het onderzoek ontvangt de onderzoeksresultaten en krijgt een plaats in deze speciale uitslagadvertentie.