TEQUILA\ gaat outdoor

20-10-2008 (10:19) - Bureaus

TEQUILA\Agency.com organiseert een outdour-evenement bij de lancering van de Nissan Qashqai+2. Dat is de crossover die zich helemaal uitleeft als hij ‘More Space to play with the city’ krijgt. Om de affichecampagne een gepaste apotheose te bezorgen, pakt het bureau uit met een impressionante installatie op de Général Jacques-laan in Brussel. Een gigantisch ‘skyline’-zeil van 40 op 3 meter verbindt twee More O’ Ferral-borden en brengt zo een panoramisch beeld van de ‘city’ tot stand. Vòòr dit stadsgezicht, dat zich eindeloos lijkt uit te strekken, tronen twee Qashqai+2’s hoog op twee uit de kluiten gewassen containers. Van achter het zeil komt de arm van een hijskraan te voorschijn. Daaraan hangt een gigantische ‘kermisfloche’. In beide Qashqais zitten jonge mensen die hun armen uit de raampjes steken en zo proberen om de ‘floche’ te pakken te krijgen.  Het evenement wordt online kracht bijgezet door een making of-filmpje, een repo met reacties van voorbijgangers en een filmpje in de nieuwe YouTube-stijl die ‘True or False’ heet. Check it on the web!  Na het afbreken van de installatie rijdt een Qashqai een tijdlang door de straten van de stad. Op z’n dak: de ‘floche’, die dan eindelijk is gevangen. Het filmpje is hier te zien.

Media

Marketing

Economisch