Thonik doet NRC Media

19-10-2009 (10:19) - Bureaus

Na een bureaucompetitie heeft NRC Media gekozen voor Thonik. Thonik gaat een merkidentiteit ontwikkelen voor NRC, gebaseerd  op kernwoorden als scherpte, diepgang en openheid. Thonik zal een consistente communicatielijn ontwikkelen voor het hele portfolio van NRC Media, waarbij centraal staan de drie dagelijkse nieuwsproducten NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl. 

Volgens de directie van NRC Media past Thonik bij haar kranten en sites, omdat ze blijk geven van begrip van de verhouding tussen de verschillende nieuwsproducten en dat de kern van een moderne uitgeverij bestaat uit het produceren en verkopen van kennis en informatie, ongeacht de gegevensdrager.

NRC Media kiest bewust voor één bureau na haar communicatieactiviteiten voor NRC Handelsblad en nrc.next eerder te hebben ondergebracht bij respectievelijk ARA Advertising en Van Wanten Etcetera. De nieuwe campagne start begin 2010.

NRC Media is de uitgeverij van NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl. Tevens is NRC Media uitgever van boeken, zaterdagmagazine NRC Weekblad, de internationale editie NRC de Week en kwartaalblad NRC Focus voor de zakelijke beslisser. Verder organiseert het seminars en debatten en exploiteert het tien verschillende websites, NRC Handelsblad  ePaper en een succesvolle webwinkel. In totaal bedient NRC Media ruim 284.000 abonnees.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch