TomTom koerst op Adnovate

20-05-2009 (10:00) - Bureaus

TomTom kiest voor Adnovate voor het organiseren van haar campagnes in het handelskanaal. Via het Adnovate Service Platform heeft TomTom met slechts één platform de beschikking over een extranet, een beeldbank, een e-shop voor POS-materiaal en de mogelijkheid om POS-materialen aan te passen qua taal en beeld, producten.

Met het live gaan van het Adnovate Service Platform kunnen de lokale trade marketeers alle benodigde POS-materialen binnen een campagne bestellen, aanpassen aan hun specifieke behoeften en geleverd krijgen. Marketingmaterialen die centraal ontwikkeld zijn worden zo eenvoudig, efficiënt en lokaal relevant hergebruikt waarbij een consistente merkuitstraling van TomTom voorop staat.

Lyndal Newman, BTL Marketing Communications Manager Europe bij TomTom vat het als volgt samen: ‘Door onze campagnes in het handelskanaal te managen met de Adnovate Service platform werken we efficiënter, sneller en hebben we aanzienlijk minder verspilling van POS-materialen. Wat echter nog belangrijker is, is dat we nu vele malen beter in staat zijn om onze handelpartners beter te ondersteunen met geschikt en relevant marketingmateriaal voor daar waar het het meest van belang is, namelijk op de winkelvloer.’
 


Media

Marketing

Economisch