Total Identity op de arbeidsmarkt
09-06-2008 (10:28) - Bureaus
Arbeidsmarktcommunicatie (AMC) heeft zich bij Total Identity de laatste twee jaar tot een volwassen specialisme ontwikkeld. Onder leiding van Dennis Glijn, directielid Total identity Amsterdam, zijn de AMC-activiteiten nu ondergebracht in een speciale interdisciplinaire unit. Organisaties zijn geen gesloten bastions, maar netwerken van mensen. Er is een voortdurende wisselwerking tussen individu en organisatie. Mensen bepalen daarmee in toenemende mate de organisatie-identiteit.Actuele propositie
Arbeidsmarktcommunicatie gaat dan ook in de eerste plaats om het inspireren van mensen. Het doel van arbeidsmarktcommunicatie is om de organisatie als werkgever op de externe en interne arbeidsmarkt zo te positioneren dat kwalitatief goede mensen kunnen worden geworven, ontwikkeld en behouden. Vanuit deze visie heeft Total Identity een actuele propositie ontwikkeld, die steeds breder zijn beslag krijgt. Opdrachtgevers waar Total Identity AMC-trajecten voor ontwikkelt, zijn onder andere IHC Merwede, ROC Midden Nederland, Oasen, ConQuaestor, YER en Dura Vermeer. De AMC-unit bestaat uit een multidisciplinair team van adviseurs, strategen en creatieven, ondersteund met eigen projectmanagement, bij de Amsterdamse vestiging van Total Identity.