Toyota en UPC Usual Suspects

21-10-2008 (09:57) - Bureaus

Usual Suspects gaat dit najaar campagnes uitrollen voor Toyota en UPC. Na een pitch heeft UPC de activatie van interactieve televisie bij dit bureau neergelegd. Toyota schakelt de merkbelevingsspecialisten in voor de introductie van de IQ. Deze kleine auto is Toyota’s antwoord op een veranderende wereld waarin efficiency, zuinig verbruik en een lage CO2-uitstoot een steeds grotere rol spelen bij de aankoop van een auto spelen. Martijn van Santen, managing partner van Usual Suspects is verheugd: ‘Na Greenpeace, Rabo Bouwfonds en het Rode Kruis Amsterdam hebben we er nog een paar mooie merken bij voor dit jaar. Bovendien zien we een sterke tendens in de toename van maatschappelijke betrokkenheid bij onze campagnes. In combinatie met sterke pr zorgen onze merkbelevingen voor campagnes die opvallen én bijblijven’. Usual Suspects is een innovatief communicatiebureau op het gebied van merkbelevingen en guerrillamarketing voor Cartier, BNN, Endemol, Greenpeace, UPC, Toyota en Rabo Bouwfonds.

Media

Marketing

Economisch