Universal Networks naar Triade Media

16-08-2011 (09:19) - Bureaus

Universal Networks International heeft de verkoop van reclamezendtijd voor haar zenders 13TH STREET Universal en Syfy Universal in Nederland per direct ondergebracht bij media-exploitatiebedrijf Triade Media. Door de samenwerking met Triade Media wordt de deur verder geopend voor landelijke adverteerders, die daarmee de kans krijgen te adverteren op twee van de snelst groeiende televisiezenders van Nederland. Universal Networks International versterkt hiermee haar positie in de regio aanzienlijk.


Volgens kijkcijferonderzoek van SKO was misdaad- en thrillerzender 13TH STREET Universal in het eerste half jaar van 2011, met maandelijks bijna 2,5 miljoen volwassen kijkers, de best bekeken internationale digitale zender in Nederland. Syfy Universal bereikte in diezelfde periode in primetime maandelijks bijna 1 miljoen volwassen kijkers en was daarmee de tweede best bekeken internationale digitale zender onder mannen tussen de 25 en 49.

Sinds 1 juni worden 13TH STREET Universal en Syfy Universal ook doorgegeven via KPN, waardoor de zenders nog eens een extra potentieel bereik krijgen van meer dan 1 miljoen huishoudens. 13TH STREET Universal is beschikbaar voor Digitenne-abonnees en abonnees met het Basispakket van Interactieve TV en Syfy Universal is opgenomen in het Pluspakket voor Interactieve TV.

 


Media

Marketing

Economisch