Usual Suspects voor BNN en Rabo
20-02-2008 (10:00) - Bureaus
BNN en Rabo Bouwfonds hebben Usual Suspects gekozen voor het creëren van een merkbelevingscampagne. BNN zal jongeren deze zomer op verschillende manieren stimuleren om onverwachte dingen te doen en het leven een stuk spannender te maken. Hiervoor heeft Usual Suspects inmiddels een concept ontwikkeld om dat voor alle geïnteresseerden op elk moment mogelijk te maken. Voor beide campagnes zal Usual Suspects het niet nalaten om guerrilla-activiteiten in te zetten. Volgens Usual Suspects partner René van Dijk ‘de meest sympathieke manier van communicatie’. ‘Het zit in ons bloed om de grenzen van communicatie op te zoeken en de verveelde consument op een positieve manier te prikkelen’, aldus Van Dijk.Rabo Bouwfonds zal dit jaar de internationale vastgoedwereld confronteren met een spoor van ‘leefbaarheid’ rondom verschillende vakbeurzen in Europa. ‘Met deze campagne laten we op een spannende manier zien dat we een deel van de opbrengsten herinvesteren in de gemeenschap rondom onze projecten’, aldus Ingrid Bontkes van Rabo Bouwfonds.