Van Bohemen in Beemster-spot

15-02-2008 (09:51) - Bureaus

Wat doe je als merk wanneer je heel duidelijk voor ogen hebt wat je wilt met je product en je communicatiestrategie? Bewandel je dan de weg van de traditionele aanpak, of kies je voor een geheel nieuwe koers waarbij creatie en productie hand in hand lopen? Beemster koos met haar nieuwste commercial duidelijk voor het laatste. Onder regie van LUKKIEN werd in amper zes weken tijd een volledig nieuwe conceptrichting ontwikkeld en geproduceerd. Het resultaat is deze week op de buis. Begin vorig jaar haalde Beemster met haar commercials rondom Peer Mascini in grote mate de vakpers. Dit was het moment voor Beemster om uitgebreid stil te staan bij een volledig nieuwe merkstrategie. Op basis van deze strategie werd gekozen voor een samenwerking met Marit van Bohemen als het gezicht van Beemster. In de tv-commercial gaat Van Bohemen op onderzoek uit bij Beemster. In het kaaspakhuis legt zij de kaasmeester van Beemster het vuur aan de schenen. Ze wordt van hem niet veel wijzer, maar ze ontdekt wel iets anders: de kaasfluisteraar. Beemster is in ieder geval ‘wel heel bijzonder’.

Media

Marketing

Economisch