Van Vijfeijken creative director BSUR

23-06-2008 (10:58) - Bureaus

Rob van Vijfeijken (43) wordt per 1 juli creative director van BSUR Agency. Samen met Mark van Egmond wordt hij partner in het bureau en krijgen zij hiermee de volledige verantwoordelijkheid over de dagelijkse leiding en creatieve output. Van Vijfeijken is een van de meest bekende en vaak bekroonde creatieven van Nederland. Vanaf midden jaren tachtig was hij artdirector bij PMSvW/Y&R, Result DDB en Lintas. Hij keerde in 1998 terug bij PMSvW als creative director en vervulde deze functie later bij het bureau Frank. Sinds mei 2002 was Van Vijfeijken creative director bij achtereenvolgens McCann-Erickson, ARA en Great. De creatief maakte eerder bekroonde campagnes voor onder meer Amstel, KLM, KPN, Nuts en Rolo.

Allround creatief
Joost Perik, creatief oprichter BSUR Group: ‘In Rob hebben we een echte allround creatief gevonden die vanuit zijn hart creëert. Hij is bedreven met het maken van werk dat mensen op straat aanspreekt, zoals voor Amstel en Rolo, evenals werk, bijvoorbeeld voor Opel en Bacardi, dat internationale grenzen overstijgt.’ Jan Rijkenberg, CEO en oprichter BSUR Group: ‘Mark heeft een scherpe interesse in het breedste spectrum van communicatiemogelijkheden en daagt de standaardoplossing uit. Samen met Rob vormt hij een dynamisch management duo voor BSUR Agency.’ Jan Rijkenberg en Joost Perik blijven betrokken in de leiding van de BSUR Group en in de rol van respectievelijk strategisch en creatief consultant.

Media

Marketing

Economisch