VBAT, Only en Qi ‘vernieuwen’ FBTO

21-06-2011 (08:53) - Bureaus

Naast een nieuwe strategie, website en logo lanceert FBTO haar nieuwe reclamecampagne: 'Mijn Wereld'. De campagne is van de hand van de bureaus Only en Qi. De boodschap die in de reclame-uitingen naar voren komt, luidt: 'Als jouw wereld ook niet om verzekeren draait, dan regel je dat bij FBTO.'

De campagne 'Mijn Wereld' laat op opvallende en kleurrijke wijze zien dat er in het leven van de klanten van FBTO liever tijd wordt gemaakt voor het lekker vrij leven dan voor het bezig zijn met verzekeren.

Ook de nieuwe strategie, website en logo zijn gepresenteerd. Hierin staat het lekker vrije leven van de klant centraal. In het nieuwe logo komt de 'O' van FBTO letterlijk tot leven. Het staat voor jouw eigen keuze, heel dichtbij, heel direct. FBTO heeft ruim een half miljoen verzekerden. 60 procent van de polissen wordt online afgesloten.

De positionering van het merk FBTO is gebouwd op het inzicht uit haar doelgroep: 'Ik wil lekker vrij leven. Ik wil vrij zijn de dingen te doen die bij mijn leven passen en sta in verbinding met de wereld om mij heen. Zo maak ik mijn keuzes.

Logo en huisstijl zijn ontwikkeld door het internationale ontwerpbureau VBAT.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch