VEA evolve: hoe overleef ik een recessie?

10-11-2008 (10:07) - Bureaus

Een wereldwijde economische crisis kan maar één ding betekenen. Er komt een recessie aan. Kunnen grote merken hun hoofd boven water houden? De eersvikgende evolve-sessie (2 december vanaf 16.00 uur) gaat in op het innovatief gebruik van het instrument prijspromotie. VEA Commissie evolve 2.0 presenteert een groep sprekers die in debat gaat over wat voor slimme concepten en prijspromoties sales doen groeien en het merk ondersteunen. Centraal bij de sessie staan de volgende vragen:

* Welke economische sectoren hebben het meest te winnen met vernieuwende prijspromoties?
* Hoe bouw je als merk via vernieuwende prijspromoties aan de relatie met je klanten?
* Hoe creëer je via het prijsinstrument vertrouwen tijdens een crisis?
* Hoe voorkom je uitholling van je merk door het inzetten van het prijsinstrument?
* Hoe zet je interactieve media op een vernieuwende manier in voor prijspromotie?

Onder anderen Remco Marinus (LEMZ) en Wim Andrea (Clockwork) zijn aanwezig. Inschrijven kan via Anouk Cohen van VEA, Anouk@vea.nl.

Media

Marketing

Economisch