VEA Re:set speelt op de persoon

04-09-2008 (10:26) - Bureaus

En dan nu alvast de meest gestelde reclamevraag van straks: ga jij nog naar PICNIC'08? Als je het nog niet zo goed weet komt VEA Re:set met een aanbod. Kom een dag plus avond naar PICNIC op woensdag 24 september. Met een VEA Re:set sessie om de dag af te ronden. En wat is de insteek van de sessie ‘You don’t know me’? ‘Is het niet verwonderlijk hoe je tegenwoordig overal persoonlijk wordt aangesproken? Je provider kent je surfgedrag. Je supermarkt weet exact wat je koopt. Als je je tweedehands spullen te koop zet wil je vast ook nieuwe (@#$% ik wilde er juist vanaf!). En dan hebben we straks ook nog behavioural targeting. Wie denkt die marketeer wel dat hij is?’, aldus de organisatie.

Vertrouwen
VEA: ‘Moeten we nu echt consumenten aanspreken als individu, terwijl het in hart en nieren groepsdieren zijn? Als je wordt overladen met persoonlijke suggesties dan kies je toch je eigen pad? Je ziet al dat de consument op zoek gaat naar informatie bij zijn gelijken: zijn mede-consumenten die massaal aan het bloggen en discussiëren zijn geslagen op 1001 sites. Vertrouwen zij adverteerders soms nu al niet meer? Tijdens de Re:set-sessie ‘You don’t know me’ leggen we de weg naar de consument bloot. Moet het merk  afdalen en in de huid kruipen van elk individu, of moet het merk gewoon op het podium blijven staan en de hele groep tegelijk aanspreken? Met een zestal reclame- en gedragsiconen gaan we in twee rondes in debat. Wie dat zijn houden we nog even geheim.’

Datum: woensdag 24 september
Locatie: Westergasterrein, Flexbar
Tijdstip: 19.00 - 21.00 uur, na afloop borrel
Kosten: 95 euro (inclusief PICNIC-dagpas) VEA-leden 10 procent korting
Aanmelden: anouk@vea.nl

Media

Marketing

Economisch