VEA zoekt talent met dit

16-01-2008 (10:38) - Bureaus

VEA commissie Evolve 2.0 heeft naar eigen zeggen dé plek geopend voor bureaus om talent te vinden en de aangewezen plek voor talenten om zich te profileren. Het dit-platform, dit2008.nl, staat open voor inschrijvingen voor de Dag van het Interactief Talent (dit), de dag waarop aanstormende creatieven hun digitale krachten kunnen meten. Begeleid door de beste mensen uit de reclame- en communicatiewereld is dit volgens VEA een kans om een onuitwisbare indruk te maken op vakgenoten.

Studenten van verschillende opleidingen en junioren van verschillende bureaus strijden om het beste interactieve concept te ontwikkelen voor een campagne en wellicht een dit-Award te winnen. De eerste stap is het aanmaken van een ditje op de website dit2008.nl. Het ditje wordt direct zichtbaar op de site en iedereen die een ditje aanmaakt, krijgt binnenkort bericht met verdere informatie. De inschrijving sluit op 1 februari. Op die datum ontvangen alle inschrijvers de case opgestuurd die MTV Networks ter beschikking stelt. Jong creatief talent ontwikkelt voorstellen voor het interactieve deel van een campagne. De teams krijgen tot 19 februari de tijd om de case in te leveren. De gemaakte cases worden beoordeeld door een vakjury en de beste campagnevoorstellen worden uitgekozen om deel te nemen aan de masterclass van de Dag van het Interactief Talent.

Klik ook op www.dit2008.nl.

Media

Marketing

Economisch