Villa DM achter grootste DM-actie 2008

09-10-2008 (10:45) - Bureaus

Dit najaar worden voor het eerst in de geschiedenis waterschapsverkiezingen voor 26 waterschappen in Nederland gelijktijdig gehouden. Dit betekent dat vanaf 13 november bijna 13 miljoen Nederlanders van 18 jaar en ouder een gepersonaliseerd stempakket in de brievenbus ontvangen. De waterschapsverkiezingen is een uniek project en in omvang de grootste direct mailing van 2008. Waterschappen zijn, net als gemeentes en provincies, verplicht om iedere vier jaar verkiezingen te houden voor een nieuw bestuur. Voor de waterschapsverkiezingen 2008 hebben de 26 waterschappen in Nederland de krachten gebundeld. De overkoepelende Unie van Waterschappen, heeft Het Waterschapshuis opdracht gegeven een deel van de uitvoering van deze mega klus te klaren. Het Waterschapshuis is een facilitaire organisatie die de waterschappen vooral op ICT-terrein ondersteunt. Het Waterschapshuis heeft Villa DM ingeschakeld voor de coördinatie van de productie, distributie en responsverwerking van de stempakketten. Ook is Villa DM verantwoordelijk voor de grafische vormgeving van het stempakket.

Conrad naar Villa DM
Er is nog meer nieuws van Villa DM. Conrad Electronic Benelux is een dochter van Conrad Electronic SE Duitsland en is gevestigd in Oldenzaal. Met het hoofdkantoor in Duitsland en vestigingen in diverse andere landen is Conrad Europa's grootste multi-channel aanbieder van elektronische producten. Villa DM zal de database van Conrad door inzet van verschillende online methodes verrijken en vergroten. Vervolgens zullen consumenten op basis van profielen, persoonlijke aanbiedingen ontvangen. Het concept, de online creaties en de executie van het programma worden door VillaDM verzorgd. De pilot zal drie maanden in beslag nemen.

Media

Marketing

Economisch