VosLibert achter Heerenveen-snoepje
15-09-2009 (09:55) - Bureaus
Authentiek sc Heerenveen kwaliteitssnoep, oftewel ‘HearlikFeans’. VosLibert communicatie en 34 regionale C1000 ondernemers bedachten en ontwikkelden dit unieke productconcept. Uniek, want het betreft een regionaal private label product en dat zie je niet of nauwelijks in de markt.
Nopkes, Tekkels, Linekrytsjes, Tossmuntsjes en Blessueremomintsjes. Oftewel noppen, tackles, lijnkrijtjes, tosmunten en blessuremomenten. Zomaar een greep uit het gevarieerde aanbod ‘HearlikFeans’, snoepjes met sc Heerenveen uitstraling. Het nieuwe snoepgoed met een vleugje nostalgie heeft vanaf 12 september inmiddels een vaste plek gekregen op speciale displays in de 34 deelnemende C1000 winkels en in de ‘feanshop’ van het Abe Lenstra Stadion. De winkels bevinden zich in het directe ‘verzorgingsgebied’ van sc Heerenveen.