VW en ACHTUNG! dagen Linkedin-gebruikers uit
21-04-2011 (09:42) - Bureaus
De nieuwe Volkswagen Passat is nogal vol van zichzelf. Daarom zoekt Volkswagen komende maand bestuurders die nog voller van zichzelf zijn dan dit bekende Volkswagen model. En waar kun je die beter vinden en uitdagen dan op linkedin? In samenwerking met LinkedIn is de campagnesite www.linkeduit.nl in het leven geroepen waar fanatieke Linkedin gebruikers elkaar kunnen uitdagen en zien wie net zo vol van zichzelf is als de nieuwe Passat. Met een flinke knipoog uiteraard.
Het is voor het eerst in Nederland dat Linkedin centraal staat in een interactieve merkcampagne, die wordt aangejaagd door middel van banners, blogs en radiocommercials. ACHTUNG!, het creatieve bureau van Volkswagen, maakte voor de campagne gebruik van koppelingen met de API van Linkedin. Hierdoor kunnen deelnemers direct hun Linkedin profielen met elkaar vergelijken. Degene die net zo vol is van zichzelf als de nieuwe Volkswagen Passat maakt kans op een nieuwe Passat.
