Watson & Lewis zet Martini online
21-10-2009 (09:43) - Bureaus
Op maandag 26 oktober gaat een nieuwe online campagne van Martini Nederland van start. De basis is een video van bijna 3 minuten met muziek van Caro Emerald. Het doel van de campagne is om de doelgroep te herinneren aan Martini en waar het voor staat: Italiaanse schoonheid, genieten van het moment, en de simpele toegankelijkheid van een stijlvol drankje. De nieuwe campagne is speciaal ontwikkeld in opdracht van Martini Nederland voor de Nederlandse markt en wordt ondersteund door online advertising in de vorm van pre-rolls en bannering. Daarnaast is een grote rol weggelegd voor Social Media en Online PR en wordt de campagne ondersteund met printmaterialen in de horeca. Het is voor het eerst dat het internationale merk Martini een lokale merkcampagne lanceert die alleen online te zien is.
www.youtube.com/martinimoments
Media: Online
Opdrachtgever: Martini Nederland
Bureau: Watson & Lewis
Creatie: Maaike Dommershuijzen & Gemma Broekhuis
Strategie: Martini Nederland
Account: Laura Kruger
RTV: Marleen Reen
Regie: Billy Pols
D.O.P.: Gabor Deak
Producer: Bianca Licher
Productiemaatschappij: Hazazah
Postproductie: The Ambassadors, Condor
Muziekproductie: The Missing Sync
Muziek: Caro Emerald
Geluidsstudio: Studio de Keuken
PR: Spice PR
Mediabureau: Universal Media
Verantwoordelijk bij klant: Pieter Waller, Michelle van Vliet