Wend geeft Peter Pan metamorfose

09-10-2008 (10:44) - Bureaus

Peter Pan Vakantieclub heeft sinds kort een nieuwe huisstijl met logo en een nieuwe website. Zowel logo als huisstijl en website zijn ontwikkeld door online marketingbureau Wend. Op de nieuwe corporate website (www.peterpanvakantieclub.nl) krijgen bezoekers een duidelijk beeld van de activiteiten van deze stichting. Het logo sluit naadloos aan bij het belangrijkste doel van Peter Pan Vakantieclub: wensen en dromen van kinderen uit laten komen.

De stichting Peter Pan Vakantieclub wordt gesteund door transavia.com. Het concept stamt al uit 1995, toen een van de medewerkers het idee opvatte om de kennis, ervaring en contacten van transavia.com in de vakantiebranche te benutten om een vakantie te organiseren voor jongeren die door ziekte of omstandigheden niet goed zelfstandig met vakantie kunnen. Inmiddels werkt een team van veertien man op vrijwillige basis het hele jaar door aan het organiseren van een fantastische vakantieweek. Elk jaar maken veertig kinderen met uiteenlopende ziektes of handicaps een reis. De reis van dit jaar, de dertiende reis, is naar Kreta. Alle medewerkers van transavia.com kunnen Peter Pan steunen middels donatie van geld, vakantiedagen of inzet als reisleider tijdens een van de reizen. Daarnaast steunen verschillende bedrijven en instellingen Peter Pan met donaties, goederen of diensten. Wend heeft zijn  steentje bijgedragen door huisstijl, logo en website geheel kosteloos te ontwikkelen.

Media

Marketing

Economisch