Wie wint de Commercial Review 2007?
21-12-2007 (10:54) - Bureaus
Het reclamebureau DDB Amsterdam en productiemaatschappij Dr. Film zijn de elfde in rij die kans maken om de Commercial Review van het jaar 2007 te winnen. Het filmpje dat de twee voor Chocomel Hot/Senseo maakten, is door de ReclameWeek-jury verkozen tot beste commercial van november. Met de verkiezing plaatst de Chocomel-spot zich in een illustere rij voorgangers die sinds januari als beste uit de bus kwamen en allen nog kans maken op de eerste prijs, begin volgend jaar.Alle 12 de commercials (halverwege januari wordt de winnaar van december uitgeroepen) hebben nog kans om de uiteindelijke race te winnen. Het gaat tot nu toe om Aviko’s Stamppot (DDB/Bäst), KPN’s Mobiel Thuis (Lowe Worldwide/Czarevich), Amstel’s Ons Bier (Doom & Dickson/CZAR), McDonald’s Happy Meal (TBWA/25FPS), Bol.com’s Electronica Weken (Etcetera/Havasu), Planets Er is meer (Lowe/CZAR), Hoehetmoet.nl (MTV Networks/Goeroe Media), Naakt van Batavia Stad (Roorda/Caramel), Andy’s Gooische Vrouwen (Alfred/BijBrand), Unox’ Rookworst (TBWA/25 FPS) en dus nu ook Chocomel Hot’s Senseo (DDB/Dr. Film). De twaalfde winnaar zal in januari de lijst met genomineerden completeren en dan kan de spannende strijd aanvangen. De mening van de lezer wordt gewaardeerd en kan gemaild worden naar Bart@reclameweek.nl.