Wijnnobel nieuwe directeur VEA

22-11-2011 (08:37) - Bureaus

De VEA heeft per 1 januari 2012 Cees Wijnnobel aangesteld als de nieuwe directeur. De aanstelling van Wijnnobel als nieuwe directeur van de VEA vormt een belangrijke volgende stap in het vernieuwingsproces van de vereniging zoals dit door het bestuur in juni van dit jaar is ingezet.  

Onder het thema ‘De bureauwereld is grondig veranderd, dus moet de VEA grondig veranderen’ heeft het Bestuur een transitie van de vereniging in gang gezet. Met een lean-en-mean organisatie moet een scherpere focus in het beleid worden aangebracht. Hierbij staat het uitdragen van de exclusieve waarde van het vak centraal. De promotie van het vak is het belangrijkste wapen van de VEA als het gaat om de belangenbehartiging voor de leden. Dit wordt ook de belangrijkste opdracht en kerntaak van de nieuwe Directeur van de VEA.  

Cees Wijnnobel volgt Frans Blanchard op die de vereniging na 23 jaar recent heeft verlaten. In de nieuwe organisatiestructuur wordt de directeur van de VEA aangesteld voor een standaard termijn van drie jaar. Wijnnobel: ‘Er is een nieuwe koers ingezet: scherper, prikkelender, assertiever. Dat spreekt me enorm aan. Ik vind het een eer om drie jaar de vaandeldrager van de beste bureaus in Nederland te mogen zijn: de vertegenwoordiger van het mooiste vak op aarde. Mijn jarenlange ervaring als bureaudirecteur en bestuurslid komen daarbij goed van pas. Het is voor mij een mooie nieuwe uitdaging.’  

Ralph Wisbrun: ‘We zijn blij dat Cees de handschoen wil oppakken. We hebben een heleboel kandidaten de revue laten passeren en Cees was voor de vereniging de beste optie. We hebben in de afgelopen tijd al op een hele prettige manier met Cees samengewerkt. En met het succes van de laatste editie van de 24 uur van de reclame heeft Cees laten zien dat hij op dit moment de juiste man op de juiste plek is. In de dagelijkse gang van zaken zal Cees op het VEA kantoor worden bijgestaan door de ervaren Office Manager Nieske van der Woert.’ 

 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch