Woedend! versterkt Intermediair

08-02-2008 (09:50) - Bureaus

Deze week is Intermediair (Intermediair Weekblad en Intermediair.nl) gestart met een nieuwe b2b-campagne die de positie van het merk (weekblad en online) moet uitbouwen en organisaties verder moet overtuigen dat het merk de meest kwalitatieve respons oplevert als het gaat om het werven van hoogopgeleiden. De nieuwe campagne waarbij een mediamix van vakbladen, internet en radio  wordt ingezet, is gebaseerd op populaire boekenreeks ‘Waar is Wally?’. Marketingmanager Richard Kooge van Intermediair zegt over de campagne: ‘Deze B2B-campagne laat perfect zien en horen dat een organisatie via onze Intermediair media die ene perfecte hoogopgeleide kandidaat vindt waarnaar hij of zij op zoek is. Vind in de mensenmassa maar eens die ene perfecte kandidaat. In de campagne staat hij middenin de massa en  leest - vanzelfsprekend – Intermediair’.

De campagne is gemaakt door bureau Woedend! uit Amsterdam.

Media

Marketing

Economisch