Yes, de Stadsschouwburg A’dam is open!

27-05-2009 (09:54) - Bureaus

De Stadsschouwburg in Amsterdam is vernieuwd. Om dat voor het voetlicht te brengen zijn drie Billboards van Hillenaar in Amsterdam voorzien van de tekst ‘Yes, we’re open. Are you?’. In de vorm van een levensgroot winkelbord worden voorbijgangers op de schouwburg gewezen. ‘We prikkelen mensen zo om met ons de dialoog aan te gaan’, verklaart een woordvoerder van het theater.

De Billboards hangen in de Cornelis Schuytstraat, Overtoom en in de Wibautstraat en maken onderdeel uit van een grote campagne. Deze is bedoeld om aandacht te vestigen op de onlangs afgeronde vernieuwing van het theater die zeven jaar geduurd heeft. De campagne is een verwijzing naar het Amerikaanse winkelbordje ‘Yes, we’re open’ en bestaat naast de Billboards uit onder meer Hillenaar Studi’s, commercials en advertenties. ‘Wij zijn open, maar hoe open is het publiek? We hopen dat mensen daarover met ons in gesprek gaan.’

Met enige regelmaat wordt Hillenaar benaderd met de vraag of een ludieke uiting mogelijk is. Het technische team van het bedrijf is zeer ervaren als het gaat om speciale, opvallende uitvoeringen van onder meer Billboards, Reclamemasten of Abri formaten. Ook de campagne voor de Stadsschouwburg in Amsterdam is daar een voorbeeld van.

Adverteerder: Stadsschouwburg Amsterdam
Reclamebureau: Communicatiebureau DAWN
Exploitant en technische uitvoering: Hillenaar Outdoor Advertising


Media

Marketing

Economisch