Constantijn van Oranje aanwezig op Embassy of Dutch Creativity in Cannes

16-05-2024 (15:14) - Cannes

Constantijn van Oranje is op woensdag 19 juni aanwezig op de Embassy of Dutch Creativity in Cannes. Hij zal daar, als ambassadeur van Techleap, de Nederlandse tech-industrie promoten en versterken. Techleap wil Nederlandse tech start- en scaleups sneller en beter laten groeien.

Constantijn van Oranje kijkt uit naar zijn bezoek aan Cannes: “Het festival in Cannes is al meer dan 70 jaar dé plek waar beslissers samenkomen op zoek naar creativiteit en innovatie. Ik ben daarom blij om namens Techleap Nederlandse partijen met elkaar en met buitenlandse partners te verbinden.”

Kyra Roest, founder van de Embassy of Dutch Creativity is heel blij met de komst van Constantijn naar Cannes: “Creativiteit kan niet meer zonder technologie en technologie kan niet zonder creativiteit. De combinatie van Techleap en de Embassy of Dutch Creativity is dan ook een hele logische.”

Vanaf dit jaar ondersteunt het Cannes Lions festival startups met een speciale start-up-pas. Hierdoor wordt het festival toegankelijker voor jonge bedrijven. In plaats van de reguliere prijs à €4.095 betaalt een startup €1.145 per pas. Meer informatie vind je op: https://www.canneslions.com/booking-support/start-up-pass