Drie leeuwen in Cannes voor Vodafone Nederland

20-06-2017 (22:25) - Cannes

De campagne ‘Get the Flow’ van Vodafone heeft vooralsnog drie bronzen leeuwen in de wacht gesleept tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity. De campagne werd in totaal acht keer genomineerd. In drie van die categorieën moeten de prijzen nog worden verdeeld. 

DDB & Tribal Amsterdam
‘Get the Flow’ is bedacht door DDB & Tribal Amsterdam, en ontwikkeld in samenwerking met Maak (influencer management), MEC (media inkoop), WeFilm (filmproductie) en Awful Men (app ontwikkeling) en Het PR Bureau (PR). De campagne won twee leeuwen in de categorie ‘Promo & Activations’ en één in de categorie ‘PR’. In de categorieën 'Media’, ‘Mobile’ en 'Entertainment For Music' maakt de campagne nog kans op een prijs. 

app
Get The Flow is een app, waarmee stotterende kinderen hun spraak op een coole manier kunnen oefenen. Met behulp van speciaal geschreven rap- en stotteroefeningen in verschillende tempo’s, oefen je niet alleen je spraaktechniek, maar ook je rap-skills. Door het trainen van rap-skills wordt stotterende kids een hart onder de riem gestoken om te zorgen dat ze zich niet zo alleen voelen. In de campagne zien we Mitch, een twaalfjarige jongen uit Volendam die worstelt met stotteren. Met behulp van Sanne Hans, Ali B en de app van Vodafone, ontwikkelt hij zich razendsnel.