IJzersterke line-up Cannes 2019

04-06-2019 (16:13) - Cannes

Cannes presenteert dit jaar een ijzersterke line-up. Zo geeft de organisatie op 18 juni onder andere Droga5 en Accenture Interactive's CEO Brian Whipple het podium. Hun talk moet licht werpen op het partnership dat "the Shape of the Future" blootlegt. Op dezelfde dag schuift celebrity en singer songwriter John Legend aan bij P&G's Marc Pritchard. Ook de line-up van de daarop volgende dagen krijgt steeds meer vorm:
 
zo is wat ons betreft ook het 'Purpose-debat' tussen The Economist hoofdredacteur Zanny Minton Beddoes met vertegenwoordigers van Ogilvy, PepsiCo en Microsoft niet te missen. Zij gaan op 19 juni on stage.


#lokhoffenvolten

Meer van het programma zien of een pas kopen? Klik dan hier. Wordt een bezoek aan Cannes Lions je gewoon te gortig? Volg dan de verslaggeving van 17 tot en met 21 juni #lokhoffenvolten op fonkonline.