Nederland-Frankrijk te zien op groot scherm in de Embassy of Dutch Creativity
Op vrijdag 21 juni kunnen bezoekers van het internationale reclamefestival in Cannes de voetbalwedstrijd van Oranje op een groot scherm bekijken in de Embassy of Dutch Creativity.
De gezamelijke handelsmissie van de Nederlandse creatieve industrie wordt dit jaar in een bar georganiseerd en daarom kon een voetbalavond niet ontbreken. Het doel van 'In het hol van de Lions' is verbinden en verbroederen, ongeacht de uitslag van de wedstrijd.
“Na een week netwerken in Cannes, is het heerlijk om even te ontspannen in de kroeg met oranje op een groot scherm. We nodigen ook onze Franse vakgenoten uit, want met hen samen kijken geeft de voetbalavond een extra dimensie,” aldus Ruben Faber van rubenpaulruben.
“Combineer een reclamefestival in Zuid-Frankrijk, een Nederlandse handelsmissie in een kroeg en een EK-wedstrijd Nederland-Frankrijk en je hebt: een voetbalavond,” volgens Kyra Roest van de Embassy of Dutch Creativity.
Nederlandse Cannes-bezoekers hoeven geen oranje outfit hoeft mee te nemen naar de Franse Riviera, want productiehuis rubenpaulruben zorgt voor een leuke outfit.
Er zijn slechts een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Toegang kost 20 euro, inclusief 5 consumptiemunten. In het hol van de Lions! start op vrijdag 21 juni om 20.00 uur in de Embassy of Dutch Creativity, Rue la Fontaine, 06400 Cannes, Frankrijk. Aanvang wedstrijd 21.00 uur.
Voetbalkijkers dienen voor 21.00 uur binnen te zijn, want daarna is er geen toegang meer. Kaarten zijn te reserveren via Eventbrite via deze link.