TBWA blijft bronzen leeuwen schrapen
21-06-2017 (22:00) - Cannes
TBWA/NEBOKO kreeg op het Cannes Lions Festival of Creativity al de nodige bronzen leeuwen uitgereikt. Daar komen er nog eens vijf bij, in de categorie Media.
drie campagnes
Tramroulette voor Holland Casino en King Willem voor McDonald’s werden al eerder beloond met brons, zij kregen in de categorie media ook respectievelijk twee en één bronzen leeuw. Nieuwkomer in het rijtje prijzenpakkers voor TBWA/NEBOKO is de Question Tea Bags-campagne. Pickwick haalt hiermee ook twee keer brons binnen.
DDB & Tribal in de flow
TBWA is niet het enige bureau dat qua bronzen leeuwen in de herhaling valt. Ook Get the Flow van DDB & Tribal kreeg wederom een bronzen leeuw toebedeeld, ook in de categorie Media.
meer dan brons
Tot nu toe is JWT de enige Nederlandse troef die meer dan brons won (goud), het wachten is op meer gouden, of op zijn minst zilveren leeuwen. MediaMonks sleepte vandaag ook nog één gouden (in opdracht van DDB Group Germany), twee zilveren en één bronzen leeuw in de wacht.
We volgen de resultaten de komende dagen vanuit Cannes op de voet!