Tweede dag Cannes levert 13 Nederlandse nominaties op

18-06-2019 (09:28) - Cannes

Nederland sleept vandaag 13 nominaties binnen. Dat zijn er iets minder dan in de eerste reeks, waar er 19 nominaties gepakt werden. De winnaars in de categorieën Creative Data, Creative Strategy, Direct, Media, PR, Social & Influencer worden morgenavond bekendgemaakt. 


De Nederlandse nominaties van vandaag:
 

Creative Data

Car-2-Bike - Veloretti - G-Unit Amsterdam
Snelweg sprookjes - Volkswagen - Isobar, Achtung!


Direct

We Are an Airline - KLM Royal Dutch Airlines - DDB Amsterdam
Car Commercial to Go - Centraal Beheer - DDB Amsterdam (Circus Family, Mindshare)
 

Media

Gumshoe (2x)- Amsterdam Metropolitan Area - Publicis
We Are an Airline - KLM Royal  Dutch Airlines - DDB Amsterdam
Car Commercial to Go - Centraal Beheer - DDB Amsterdam (Circus Family, Mindshare)
 

PR

Oceans Week (2x) - Ab Inbev - Wieden + Kennedy Amsterdam
The Biggest Secret Diet - Albert Heijn en Diabetesfonds- TBWA\NEBOKO Amsterdam

Social & Influencer

Awaken the Phantom - Nike Football - Wieden + Kennedy Amsterdam
Car Commercial to Go - Centraal Beheer - DDB Amsterdam (Circus Family, Mindshare)
 

Geen nominaties

Nederland heeft geen nominaties in de categorie Creative Strategy. 


Bekijk hier de nominaties van gisteren.