Nuud zorgt op een eerlijke manier voor frisse oksels
23-05-2022 (13:03) - Challenger Stories
In de serie Challenger Stories vertellen Nederlandse brandowners, marketeers en ondernemers die genomineerd zijn bij Coolest Dutch Brands in korte video's over de challenges waarvoor hun organisatie zich ziet geplaatst en hoe zij daarmee in positieve zin omgaan. Challenger Stories wordt geproduceerd in samenwerking met met iO Campus Amsterdam. In deze aflevering: anti-odorant Nuud.
Wilbert Leering: ‘Onze missie hebben we zelfs op onze tubes staan: fresh armpits worldwide. Dat is nogal een call. Net als iedereen die met een startup bezig is en denkt: ‘we hebben iets universeels te pakken’, denken wij dat ook. Alleen, bij ons is dat ook echt zo.'
Bekijk de complete challenger story van Nuud hieronder.
Over Coolest Dutch Brands
Coolest Dutch Brands is een initiatief van FONK magazine. Jaarlijks worden twaalf merken door de redactie genomineerd. Een jury van 50 creatieven en strategen bepaalt, samen met een publieksjury in drie rondes welk merk zich Coolest Dutch Brand van het Jaar mag noemen.
Sponsors en partners: Hoofdsponsor: ConceptD; Sponsor: Ruwer. Partners: iO - Campus Amsterdam (challenger vlogs), D8 Amsterdam (award design), Massive Music (host halve finale), studio lotte douwes (award realisatie) en Artbox (NFT).
Sponsors en partners: Hoofdsponsor: ConceptD; Sponsor: Ruwer. Partners: iO - Campus Amsterdam (challenger vlogs), D8 Amsterdam (award design), Massive Music (host halve finale), studio lotte douwes (award realisatie) en Artbox (NFT).