$10 miljoen voor online home & living outlet NADUVI
20-05-2021 (09:56) - Economisch
De Nederlandse interieur start-up NADUVI heeft in haar Series - A investeringsronde $10 miljoen (€8,5 miljoen) opgehaald. De online Home & Living outlet die vorig jaar de 'Beste Starter Award' in de wacht sleepte, laat nu zien grote aantrekkingskracht te hebben op internationale techinvesteerders.
De investeringsronde werd geleid door Begin Capital uit London. Alex Menn, Founding Partner bij Begin Capital: "NADUVI bouwt een uniek technologisch platform dat consumenten in staat stelt om mooie interieurmerken met aanzienlijke kortingen te kopen. We zijn onder de indruk van het team en de sterke groei van het merk in korte tijd en geloven in de grote internationale potentie."
Participanten
Andere participanten in de ronde zijn bekende marketplace investeerders All Iron Ventures uit Spanje en FJ LABS uit New York. Ook Slingshot Ventures bevestigen het vertrouwen in NADUVI en het team door opnieuw mee te investeren. NADUVI vierde in maart van dit jaar haar éénjarig bestaan en groeit, met dubbelcijferige maandelijkse groei. De nieuwe kapitaalinjectie wordt gebruikt om de snelle groei van het platform kracht bij te zetten.
Aanbod
In het afgelopen jaar heeft NADUVI haar aanbod enorm vergroot. Doordat dagelijks nieuwe producten en merken worden toegevoegd op het platform, blijven klanten regelmatig de website bezoeken. Bijna een kwart van NADUVI's klanten doet herhaalaankopen binnen de eerste maanden en dat aantal groeit maandelijks door.
Europese landen
NADUVI is nu actief in Nederland, België en startte vorige maand met verkoop in Duitsland. De lancering in Duitsland is nog maar het begin van de internationale expansie. De ambitieuze start-up heeft plannen om naar meerdere Europese landen uit te breiden.