Euronics Group start partnership met UEFA Women's Football

27-05-2021 (12:47) - Economisch

Euronics Group, de marktleider voor consumentenelektronica in EMEA, betuigt haar steun aan UEFA Women's Football door officieel sponsor te worden van alle UEFA’s woman’s competitions, waaronder de UEFA Women's Champions League en Women's EURO 2022 en 2025. Euronics Group is ook trotse officiële partner van de Together #WePlayStrong campagne.

Het sponsorship houdt in dat 22 internationale leden van de Euronics Group het vrouwenvoetbal in hun eigen land zullen ondersteunen doordat zij en van de hoofdsponsors zijn van de UEFA Women's Champions League, de UEFA Women's EURO, de UEFA European Women's Under-19 and Under-17 Championships, en de UEFA Women's Futsal EURO, evenals het Together #WePlayStrong-programma van de UEFA, dat het doel heeft om meer meisjes en vrouwen aan te moedigen te gaan voetballen.
 

Potentieel

"Vrouwenvoetbal heeft veel potentieel en de komende jaren worden een ongelooflijk boeiende tijd voor ons. De UEFA Women's Champions League met een groepsfase van 16 teams, de gecentraliseerde marketing-en tv-uitzendingen van volgend seizoen en de UEFA Women's EURO van komende zomer in Engeland, biedt Euronics unieke mogelijkheden om hun merkbekendheid in hun markten te vergroten." aldus Nadine Kessler, UEFA's chief of women's football.

Bureaus

Media

Marketing