Rabobank opnieuw beste bedrijf

14-03-2012 (08:51) - Economisch

Volgens zakelijk Nederland blijft Rabobank het beste bedrijf van Nederland. Net als in 2011 laat de coöperatieve bank een uitstekende indruk achter bij ondernemers, managers en directeuren. Dit blijkt uit de Corporate Image Barometer, het jaarlijkse reputatieonderzoek van Telegraaf Media Nederland en Elsevier Media. Dit onderzoek, uitgevoerd door Intomart GfK, biedt inzicht in het imago van bedrijven en overheidsinstanties onder 600 zakelijke beslissers.
 
KPN heeft haar positie in de top 10 niet kunnen behouden in 2012. De hack van webmail accounts en tegenvallende resultaten hebben het imago van KPN wellicht geen goed gedaan. Vodafone, nieuw in de top 10, rapporteerde als één van de weinige telecomaanbieders een omzetgroei en dat heeft zijn weerslag op het imago.
 

De winstupdates van Shell, de nummer 3 in de top 10, zijn niet onopgemerkt gebleven bij zakelijk Nederland. De oliemaatschappij behaalt de hoogste score op winstgevendheid, één van de acht imago aspecten uit het onderzoek. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Marketing