StepStone pakt studieschulden aan

09-11-2012 (08:49) - Economisch

Uit cijfers van DUO blijkt dat het aantal mensen met een studieschuld hard is gestegen. Afgelopen maandag lanceerde carrièresite StepStone een Facebookactie, onder het mom ‘Ook schuldig aan een leuke studententijd?’. StepStone verloot 2000 Euro DUO studieschuldaflossing onder alle likers van hun pagina. In de korte tijd dat de actie loopt, blijkt het nu al een succes.
 
StepStone heeft als doelgroep hoger opgeleiden en hoopt met de 2000 euro DUO studieschuldaflossing in te spelen op de behoeften van deze groep. ‘Studeren is duur en zeker als je doorstudeert, lopen de kosten behoorlijk op’, zegt Koen van der Linden, online marketeer van StepStone. ‘We wilden iets origineels weggeven, waar mensen ook echt mee geholpen zijn. Vakanties en iPad’s zijn leuk, maar die kan je overal winnen. Een studieschuldaflossing, dat lijkt mij een geweldig cadeau om te krijgen op pakjesavond.’, zegt Van der Linden. Op 5 november startte de actie van StepStone, wat resulteerde in honderden extra likers binnen vijf minuten na de lancering.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Marketing